انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت «روز آمار و برنامه ریزی» پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:
پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی

 
                                       باسمه تعالی
حرکت در مسیر توسعه کشور، نیازمند دسترسی به آمار دقیق و روزآمد است و برنامه ریزی مبتنی بر آمار نیز از ارکان اساسی مدیریت برای دستیابی به اهداف توسعه به شمار می رود.
دانش آمار و بهره مندی از داده های آن، از جمله ابزاری است که با روشنایی بخشیدن به دیدگاه های مدیران و کارشناسان، امکان اتخاذ تصمیم گیری، سیاست‌گذاری‌ و برنامه‌ریزی‌ صحیح را در سطوح خرد تا کلان، میسر می سازد.
از سوی دیگر، رویکرد جدید نظام آماری کشور به سمت نوین سازی نظام آماری با استفاده از داده ها و اطلاعاتی ثبتی پیش می رود  و این اتفاق مبارک می تواند به برنامه ریزی صحیح بر پایه آمار با کیفیت، کمک شایانی کند.
بزرگداشت روز آمار و برنامه‌ریزی، فرصت مغتنمی است تا ضمن تأکید مجدد بر نقش و جایگاه ویژۀ آمار در پیشبرد اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از تمامی فعالان و نقش‌آفرینان این عرصه كه باوجود دشواریها و چالش های بسیار زیاد برای تولید آمار و اطلاعات مورد نیاز نظام برنامه ریزی کشور، با انگیزه، احساس تکلیف و با تعهد، وظایف خود را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌نمایند، قدردانی به عمل آید.
به همین مناسبت  اینجانب ضمن تبریک "روز آمار و برنامه ریزی" به تمامی همکاران تلاشگر حوزه آمار، اطلاعات و برنامه ریزی، از خداوند متعال توفیق روزافزون همه تلاشگران این عرصه را خواهانم. امید است با همت و پشتکار روزافزون و هم‌افزایی در این عرصه، شاهد افزایش کیفی و کمّی تولید و انتشار آمارهای رسمی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی و توسعه و پیشرفت پایدار کشور عزیزمان باشیم.
 
سید محمدرضا گلدانی
 
 
https://thmporg.ir/vdcj.teafuqeyosfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما