انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهان گرامی ایشان، پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام تسلیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان گرامی ایشان
پیام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
شهادت رییس جمهور مردمی، خادم الرضا(ع) و خادم ملت، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی (قدس سره) و همچنین جمعی  از مسئولان خدوم کشور از جمله نماینده محبوب ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه که در مسیر خدمت عاشقانه به میهن اسلامی جان خویش را در طبق اخلاص نهادند، موجب تألم عمیق و تأثر شدید ملت شریف ایران گردید.
به یقین مجاهدت خالصانه و تلاشهای خستگی ناپذیر و صادقانه این شهدای والامقام در راه اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی، نزد باری تعالی محفوظ و مأجور است و ملت بزرگ ایران نیز یاد و خاطره خدمتگزاری و بزرگمردی آنان را همواره زنده نگاه خواهد داشت.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، این ضایعه جبران ناپذیر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظّم شهدا، هیئت محترم دولت و عموم ملت شهیدپرور ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماید.
https://thmporg.ir/vdci.3aqct1av5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما