انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دوره آموزشی آشنایی با ضوابط و مقررات پیمانکاری ویژه شرکتهای پیمانکار از ۱۶ تا ۱۸ تیرماه به همت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
دوره آموزشی آشنایی با ضوابط و مقررات پیمانکاری برگزار شد
  این مرکز در راستای وظایف ذاتی خود مبنی بر توانمندسازی پیمانکاران صنعت احداث و با توجه به ابلاغیه امور نظام فنی و اجرائی، مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور، دوره آموزشی آشنایی با ضوابط و مقررات پیمانکاری را به مدت 16 ساعت از 16 تا 18 تیرماه در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به صورت حضوری برگزار کرد.
هدف از برگزاری این دوره، ساماندهی اطلاعات مربوط به پیمان‌کاران و شرکت‌ها به منظور شفاف‌سازی روند برگزاری در مناقصه‌ها بیان شده است. داشتن گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری از الزامات حضور شرکت‌های پیمانکاری در مناقصات دولتی می‌باشد و شرکت‌ها بدون دریافت صلاحیت از سامانه ساجات نمی‌توانند در مناقصات دولتی حضور یابند.
گفتنی است، آشنایی با نظام فنی و اجرایی (تاریخچه، محورها، دامنه شمول و ...)، ضوابط فنی و مشخصات فنی عمومی، ضوابط تشخیص صلاحیت و دستورالعمل تخلفات پیمانکاران، آشنایی با سامانه ساجات و ساجار، ضوابط و مقررات تأمین اجتماعی در قراردادهای پیمانکاری، ضوابط و مقررات سازمان امور مالیاتی در قراردادهای پیمانکاری و شرایط عمومی پیمان و تضامین به عنوان سرفصل های آموزشی برای حاضران شرح داده شد.
 
https://thmporg.ir/vdch.-n-t23nwmftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما