انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه میز خدمت در چهار ماهه اخیر خبر داد و گفت: با توجه به استقبال متقاضیان، این برنامه تا پایان شهریور ماه سالجاری ادامه می یابد.
استقبال متقاضیان دریافت گواهی تعیین صلاحیت پیمانکاران و مشاوران استان تهران از برنامه میز خدمت



«پرویز قوامی نژاد» افزود: بدنبال ایجاد رضایتمندی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت گواهی تعیین صلاحیت، رتبه‌بندی و ارزشیابی پیمانکاران و مشاوران، مقرر شد برنامه میز خدمت تا پایان شهریور ماه 1403 نیز برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: در برنامه میز خدمت، مسئولان و کارشناسان مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از نزدیک با متقاضیان به گفت و گو می پردازند و راهنمایی های لازم را از زمان درخواست تا صدور مجوز و تکمیل مستندات پرونده ارائه می کنند و به درخواست آنان نیز رسیدگی می شود.
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، برپایی میز خدمت را محور تعامل مردم با مسئولان با هدف رفع موانع و تسهیل در صدور مجوزها بیان کرد و افزود: وجود میز خدمت، فرصت مغتنمی است که با دغدغه مردم و درخواست های آنان بیشتر آشنا شویم و بی‌ واسطه در جریان امور قرار بگیریم تا برای رفع موانع گام برداریم.
گفتنی است، متقاضیان دریافت گواهی تعیین صلاحیت، رتبه‌بندی و ارزشیابی پیمانکاران و مشاوران، می توانند روزهای سه شنبه در ماه های تیر، مرداد و شهریور از ساعت 9 تا  11 (بجز تعطیلات رسمی) به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران واقع در خیابان شهید دستگردی،خیابان مصدق شمالی نبش کوچه 12 پلاک 32، طبقه همکف مراجعه کنند.
 
https://thmporg.ir/vdcj.iemfuqehosfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما