انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دوره آموزشی «آشنائی با ضوابط و مقررات پیمانکاری» ویژه شرکتهای پیمانکار با همکاری مدیریت نظام فنی اجرائی و دبیرخانه شورای فنی استان تهران در ساختمان انجمن صنفی کارفرمایی استان تهران برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی «آشنائی با ضوابط و مقررات پیمانکاری» ویژه شرکتهای پیمانکار
این دوره به همت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه وآینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر اساس بخشنامه امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور به مدت 16ساعت از دوم تا چهارم تیرماه برگزار شد.
هدف از برگزاری این دوره، ساماندهی اطلاعات مربوط به پیمان‌کاران و شرکت‌ها به منظور شفاف‌سازی و آشنایی با روند برگزاری در مناقصه‌ها بیان شده است.
آشنایی با نظام فنی و اجرایی (تاریخچه، محورها، دامنه شمول و ...)، ضوابط فنی و مشخصات فنی عمومی، ضوابط تشخیص صلاحیت و دستورالعمل تخلفات پیمانکاران، آشنایی با سامانه ساجات و ساجار، ضوابط و مقررات تأمین اجتماعی در قراردادهای پیمانکاری، ضوابط و مقررات سازمان امور مالیاتی در قراردادهای پیمانکاری، شرایط عمومی پیمان و تضامین، از سرفصل های دوره یادشده بود.
گفتنی است، داشتن گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری از الزامات حضور شرکت‌های پیمانکاری در مناقصات دولتی می‌باشد و شرکت‌ها بدون دریافت صلاحیت از سامانه ساجات نمی‌توانند در مناقصات دولتی حضور یابند.
https://thmporg.ir/vdce.n8pbjh8ox9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما