انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
يكصد دستگاه انواع واگن‌های باری و لكوموتيو، در مراسمی با حضور معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در اراك، به ناوگان ريلی كشور تحويل شد.
تحويل يكصد دستگاه انواع واگن‌های باری و لكوموتيو به ناوگان ريلی كشور
به گزارش مركز روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، مراسم تحويل يكصد دستگاه انواع واگن‌هاي باري و لكوموتيو به ناوگان ريلي كشور، دوم تيرماه  با حضور دكتر «داود منظور»، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، در شركت واگن پارس مپنا در اراك برگزار شد.
دكتر منظور در اين مراسم با بيان اينكه صنعت حمل و نقل ريلي براي كشور يكي از مهم‌ترين منابع خلق ثروت است، گفت: بايد هم خطوط ريلي ناوگان حمل و نقل ريلي را توسعه داد و هم مدرن‌سازي در اين بخش مورد توجه قرار گيرد.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور افزود: استان مركزي قطب اصلي تأمين ناوگان حمل و نقل كشور و ساير خدمات مورد نياز خدمات حمل و نقل ريلي است.
وي افزود: دولت بنا دارد از مجموعه ظرفيت‌هايي كه كمك به ساخت لكوموتيوها دارد، حمايت كند.
معاون رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه مجموعه واگن ‌پارس اراك از سال ۱۴۰۰ احيا شد و گروه مپنا مالكيت آن را بر عهده گرفت، افزود: بايد تقاضاي مورد نياز براي اين كارخانه ايجاد شود. چراكه اين كارخانه مي‌تواند ظرفيت خود را تا دو و نيم برابر افزايش دهد.
دكتر منظور افزود: لازم است جلساتي با وزارت راه و شهرسازي، وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه برگزار شود تا تقاضاي مربوط به توليدات واگن پارس اراك افزايش يابد.
 

 
https://thmporg.ir/vdch.kn-t23nwqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما