انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«سمیه محرابی» رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در نشست توجیهی _آموزشی سامانه راهبری میز خدمت دستگاه­های اجرایی استان تهران ضمن تشریح الزامات قانونی مربوط به استقرار میزخدمت  عنوان کرد: به منظور ارزیابی عملکرد میز خدمت در سال ۱۴۰۰، ۶۳ دستگاه اجرایی در سطح استان تهران، تا اول اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارند تا فرم های خوداظهاری را در سامانه راهبری میزخدمت تکمیل کنند.
فعالیت «میز خدمت» دستگاه­های اجرایی استان تهران ارزیابی می شود
وی افزود: پس از بازدید میدانی از میز خدمت ترکیبی و الکترونیکی دستگاه­ها و بر اساس فرم های تکمیل شده، کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، صحت سنجی اظهارات دستگاه­ها را انجام خواهند داد.
وی در توضیح وظایف و نقش­های هر یک از مسئولین در فرایند ارائه مستندات و ارزیابی میزخدمت اضافه کرد: در این دوره از ارزیابی میزخدمت در سامانه راهبری، کارشناس میزخدمتِ  هر دستگاه موظف به تکمیل فرم های خوداظهاری برای خدمات شناسه دار که پیش از این توسط ستاد دستگاه اجرایی و سازمان اداری و استخدامی کشور احصاء شده است، خواهد بود که پس از آن باید به سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان ارسال شود.
رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه اشاره کرد: انجام نظرسنجی از خدمات ارایه شده در میز خدمت حضوری از قابلیت­های سامانه راهبری میزخدمت بوده و امتیاز اخذ شده در سامانه راهبری میز خدمت ، مبنای امتیازدهی در سامانه «تسما» خواهد بود.
 
https://thmporg.ir/vdch.xnmt23nwwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما