«سمیه محرابی» رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در نشست توجیهی _آموزشی سامانه راهبری میز خدمت دستگاههای اجرایی استان تهران ضمن تشریح الزامات قانونی مربوط به استقرار میزخدمت عنوان کرد: به منظور ارزیابی عملکرد میز خدمت در سال 1400، 63 دستگاه اجرایی در سطح استان تهران، تا اول اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارند تا فرم های خوداظهاری را در سامانه راهبری میزخدمت تکمیل کنند.
وی افزود: پس از بازدید میدانی از میز خدمت ترکیبی و الکترونیکی دستگاهها و بر اساس فرم های تکمیل شده، کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، صحت سنجی اظهارات دستگاهها را انجام خواهند داد.
وی در توضیح وظایف و نقشهای هر یک از مسئولین در فرایند ارائه مستندات و ارزیابی میزخدمت اضافه کرد: در این دوره از ارزیابی میزخدمت در سامانه راهبری، کارشناس میزخدمتِ هر دستگاه موظف به تکمیل فرم های خوداظهاری برای خدمات شناسه دار که پیش از این توسط ستاد دستگاه اجرایی و سازمان اداری و استخدامی کشور احصاء شده است، خواهد بود که پس از آن باید به سازمان مدیریت و برنامهریزی استان ارسال شود.
رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه اشاره کرد: انجام نظرسنجی از خدمات ارایه شده در میز خدمت حضوری از قابلیتهای سامانه راهبری میزخدمت بوده و امتیاز اخذ شده در سامانه راهبری میز خدمت ، مبنای امتیازدهی در سامانه «تسما» خواهد بود.