انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبرداد:

برگزاری جشنواره شهید رجایی تا پایان هفته اول مهرماه

برگزاری جشنواره شهید رجایی تا پایان هفته اول مهرماه
علی شیرین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در رابطه با چگونگی ارزیابی رشد دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی، اظهار کرد: درواقع ما رشد دوسالانه دستگاه ها را مورد ارزیابی قرار می دهیم. یعنی سال پایه ما سال 96 و سال پایانی ۹۸ است. به این صورت که نمرات دستگاه را مورد بررسی قرارداده و میزان رشد امتیاز در سال ۹۸ نسبت به ۹۶ در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ملاک قرار داده می شود.

علی شیرین در ادامه تصریح کرد: سازمان بعد از برگزاری جشنواره، گزارش ارزیابی عملکرد خود را جمع بندی کرده و دوباره در همین شورای راهبری توسعه مدیریت، آسیب شناسی ها صورت گرفته و عملکرد ضعیف برخی دستگاه ها در جشنواره مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین ایرادات استخراج می گردد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان اینکه در حال حاضر در حال تدارک برای برگزاری جشنواره هستیم، گفت: در تلاشیم تا پایان هفته اول مهر جشنواره برگزار و از برگزیدگان تجلیل شود.

علی شیرین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در آینده تغییراتی نسبت به نحوه برگزاری جشنواره و یا شیوه ارزیابی عملکرد صورت بگیرد، گفت: قرار است علاوه بر تهران چند استان دیگر با سازمان اداری استخدامی کشور در خصوص طراحی مدل ارزیابی سال ۹۹ مشارکت و همکاری داشته باشند. تا به حال دو استان قزوین والبرز اعلام همکاری کرده اند تا چالش هایی که در سال ۹۸ با آن روبه رو بودیم، در ارزیابی سال ۹۹ شاهد نباشیم.

وی در خصوص چگونگی آسیب شناسی ساختار اظهار کرد: در این رابطه، علاوه بر اینکه گروه های پژوهشی ما در حال فعالیت هستند، گزارش ها و آسیب شناسی هایی که از دستگاه ها استخراج می شود برای سازمان اداری و استخدامی ارسال کردیم.

شیرین در ادامه افزود: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان به دنبال برگزاری یک جلسه مشترک با کارشناسان سازمان اداری و استخدامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان است تا دستگاه هایی که در حوزه ساختار سازمانی خود با مشکل مواجه هستند مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفته و موانع آنها برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پاسخ به این سوال که جشنواره شهید رجایی امسال چه تفاوت هایی با دوره های قبل دارد، گفت: در این دوره ما عملکرد دستگاه ها را با توجه به شرایط کرونایی نیز مورد ارزیابی قرار داده ایم، یعنی با وجود چالش های پیش رو به آنها امتیاز می دهیم که چه دستگاه هایی در این شرایط بهترین عملکرد را داشته اند. همچنین امسال در حوزه دستگا ه های برگزیده، رشد و توسعه آنها را نیز ملاک قرار داده ایم.

او در رابطه با نحوه برگزاری جشنواره و رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی گفت: قرار بر این شده که جشنواره در این دوره به صورت نیمه حضوری برگزار شود. یعنی فقط دستگاه هایی که قرار است مورد تجلیل قرار بگیرند حضور داشته باشند و بقیه مهمانان به صورت آنلاین شاهد مراسم خواهند بود.

علی شیرین در پاسخ به این سوال که آیا مکان خاصی برای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده، اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی در استانداری تهران برگزار می شود و بقیه دستگاه ها به صورت آنلاین حضور خواهند داشت. البته برگزاری جشنواره نیازمند یک سالن مجهز به امکانات صوتی و تصویری قوی است که استانداری تهران آن را فراهم می کند. ما منتظر اعلام استانداری در رابطه با این امکانات هستیم تا زمان دقیق برگزاری جشنواره را اعلام کنیم.

https://thmporg.ir/vdch.inxt23nx6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما