انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی در بازدید از سازمان انتقال خون تهران:

ضرورت به روزنگهداری تجهيزات حساس مرتبط با سلامت مردم

ضرورت به روزنگهداری تجهيزات حساس مرتبط با سلامت مردم
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مهندس مسعود شفیعی صبح روز یکشنبه ١٦ شهریورماه ١٣٩٩ با حضور در سازمان انتقال خون استان تهران ضمن اهدا خون در این مرکز، از بخشهای مختلف آن بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و همچنین مشکلات این سازمان قرار گرفت. 

در این بازدید که با همراهی محمدرضا مهدی زاده، مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران صورت گرفت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، خاطرنشان کرد: سازمان انتقال خون یکی از مهم ترین و حساس ترین مراکزی است که در این روزهای سخت کرونایی با مشکلات مختلفی مواجه شده است؛ تلاش داریم بخشی از این موانع را از پیش رو برداریم.

وي تصريح كرد: سازمان انتقال خون یکی از مراکز بسیار حساس در حوزه سلامت است كه مستقيما با سلامتي آحاد جامعه مرتبط است، لذا در  تأمين تجهيزات تخصصي يا به روزنگهداري بخش هایی مهم آن، نبايد غفلت كرد.

مهندس مسعود شفیعی با يادآوري اينكه علاوه بر اهداي خون توسط عموم شهروندان، اهداي پلاسماي بيماران بهبود يافته از كرونا نيز در اين ايام كمك قابل توجهي در درمان بيماران مبتلا شده جديد داشته، افزود: از همه مردم عزيز خواهش ميكنم كه اهداي خون، براي كمك به هم نوعان خود را هيچگاه فراموش نكنند و شيوع بيماري كرونا نبايد مانع مشاركت هموطنانمان در تأمين ذخاير خون مورد نياز كشور باشد.

https://thmporg.ir/vdcj.8etfuqetysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما