انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
گفت وگوی محمدرضا مهدی‌زاده با پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

در بحث بودجه ریزی عملیاتی عملکرد قابل قبولی داشتیم

در بحث بودجه ریزی عملیاتی عملکرد قابل قبولی داشتیم
محمدرضا مهدی­ زاده در گفتگو با پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان تهران افزود: از سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، کمال تشکر را داریم چرا که این دو سازمان با حمایت‌های خود یک بودجه خاص در اختیار ما قرار دادند تا بتوانیم خدمات شایانی را در انتقال خون ارائه کنیم. برای مثال غربال‌گری خیلی جدی برای همه اهداء کنندگانی که در این مجموعه حضور پیدا می‌کنند انجام می پذیرد تا سلامت مراجعه کنندگان به خطر نیافتد. برخلاف بسیاری از شهرستان های کشور در تعدادی از شهرستان‌های استان تهران انتقال خون؛ دارای ساختار تعریف شده سازمانی است مانند شهرستان‌های اسلام‌شهر، ری و شهریار.
وی درباره نحوه ارائه خدمات در این شهرستان‌ها گفت: ما در این شهرستان‌ها دارای مراکز انتقال خون فعال هستیم و در شهر ری مرکز جامع خون‌گیری داریم. اما در شهرستان‌هایی مانند رباط کریم و شهریار به صورت کانکس فعالیت می کنیم. البته پست‌های سازمانی هم مشخص شده که هنوز همه آنها تصدی پیدا نکرده‌اند. همچنین با فرمانداری‌ها در حال رایزنی هستیم تا شاید بتوانیم زمین‌هایی را برای این امر در اختیار بگیریم و مراکزی در شان مردم آن منطقه داشته باشیم.
مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که انتقال خون استان تهران در بحث بودجه‌ریزی عملیاتی چگونه عمل کرده و چه دستاوردی تاکنون داشته، گفت: ما جزو دستگاه‌هایی هستیم که در زمان شروع این طرح، خیلی راحت بودجه‌ریزی عملیاتی را انجام دادیم . یعنی هم در موارد مصرفی و هم لوازمی که استفاده می‌شود فعالیت ما کاملا مشخص است. ما احصا خدمات را انجام داده و براساس آن بودجه را تعیین کردیم و امسال نیز به این سمت حرکت خواهیم کرد. یعنی براساس برنامه‌هایی که خود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین می‌کند ما جلو می‌رویم؛ سال گذشته بودجه ریزی عملیاتی براساس احصا خدمات بوده اما امسال قرار است بر اساس فعالیت‌ها پیش برویم.

https://thmporg.ir/vdch.wnxt23niiftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما