انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در حاشیه دیدار با رئیس سازمان، مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران گفت:

با حمایت های سازمان مدیریت دارای به روزترین تجهیزات در دنیا هستیم

با حمایت های سازمان مدیریت  دارای به روزترین تجهیزات در دنیا هستیم
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، در حاشیه دیدار مدیرکل انتقال خون استان تهران با رئیس سازمان، محمدرضا مهدی‌زاده درباره عملکرد مجموعه خود گفت: ما قطعا از برنامه‌های پیش‌بینی شده خود عقب ماندیم و نتوانستیم بر طبق برنامه پیش برویم؛  چرا که شیوع کرونا ویروس در کشور فعالیت ما را تا حدود زیادی تحت تاثیر خود قرار داد و ما نتوانستیم به بسیاری از برنامه‌های از پیش تعیین شده برسیم.
مهدی زاده افزود: فعالیت های ما به شدت نیازمند حضور ارباب رجوع است؛ در واقع ما به آنها رجوع می‌کنیم.  شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد که مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حضور چندانی در بیرون از خانه نداشته باشند؛ همین عامل باعث شد که در فصل‌هایی که ما با استقبال زیادی از سوی مردم برای اهدا خون روبه‌رو می شدیم با کمبود خون مواجه شویم.
وی در رابطه با عملکرد انتقال خون استان تهران در دولت یازدهم و دوازدهم تصریح کرد: در چهارسال ابتدایی دولت تدبیر و امید در بخش تجهیزات؛ اتفاقات خوبی رخ داد و توانستیم تجهیزات خودمان را ارتقا دهیم و اعتبارات خوبی را  در این رابطه جذب کنیم. به جرات می‌توان گفت سیستم‌های موجود در انتقال خون تهران در حال حاضر جزو بروزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات دنیاست. بنابراین ما هم از نظر کیفی و هم به لحاظ کمی در این دولت شاهد تغییرات مثبت و روبه رشدی بودیم.

https://thmporg.ir/vdcg.y9wrak9xqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما