انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«شفیعی» رئیس سازمان مدیریت استان تهران شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، محمدباقرنوبخت طی حکمی مسعود شفیعی را بعنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران منصوب کرد.

وی متولد 1358 است که در کارنامه کاری خود 2.5 سال ریاست سازمان نقشه برداری کشور را به همراه دارد و همچنین 3 سال هم بعنوان قائم مقام و معاونت فناوری توسعه و برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های این سازمان را برعهده داشته است.

مسعود شفیعی در دهه 80 به مدت 6 سال دبیر گروه پژوهشی امور زیربنایی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حسن روحانی فعالیت داشته است. نتایج مطالعات این گروه پژوهشی بویژه در حوزه آمایش سرزمینی و امور زیرساختی از جمله اطلاعات مکانی و برنامه ریزی منطقه ای و جابجایی مرکز سیاسی کشور یکی از منابع اصلی مطالعاتی برای نهادهای تصمیم گیری از جمله مجلس شورای اسلامی و دولت در این حوزه بوده است.

وی عضو ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، عضو شورای مشورتی حقوقی سازمان برنامه و بودجه کشور، مشاور هماهنگی امور استانها در سازمان برنامه و بودجه کشور، مسئول گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان سنجش و آموزش کشور را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است مراسم معارفه مسعود شفیعی رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و تودیع نعمت الله ترکی روز یکشنبه 19 مرداد ساعت 13 عصر برگزار می شود. لازم به ذکر است به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی اخبار این مراسم به رسانه ها ارسال خواهد شد.

https://thmporg.ir/vdch.qnxt23nikftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما