انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تقدیر رئیس مجمع نمایندگان پایتخت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با آغاز به کار مجلس یازدهم و تودیع نمایندگان مجلس دهم پس از 4 سال قانونگذاری و نظارت جلسه ای با حضور نمایندگان تهران در مجلس دهم در استانداری تهران تشکیل شد.

در این جلسه محمدرضا عارف رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در طول فعالیت مجمع نمایندگان تهران در مجلس دهم با ارتباط خوب و موثر با سازمان برنامه و بودجه استان و همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش در بحث سرانه های آموززشی ،افزایش تخت های بیمارستانی ،احداث مترو اسلامشهر و پردیس ،موضوع بافت های فرسوده و مشکلات مسکن مهر اقدامات موثری انجام شد که ثمرات آن را مردم خوب استان شاهد هستند و تشکر می کنم.

وی افزود: علی رغم اینکه به نظر می‌رسید صدا و سیما تمایلی برای به تصویر کشیدن اقدامات انجام شده از سوی مجمع نمایندگان تهران ندارد، اما مردم خود بهترین و منصف ترین داور برای سنجش اقدامات انجام شده هستند.

اظهارات عارف در حالی است که در 4 سال اخبر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گام بزرگی در برنامه محور کردن توسعه استان برداشت که مهمترین آن تدوین و ابلاغ اسناد توسعه ای استان تهران بود. حالا 16 شهرستان استان تهران طبق اسناد توسعه تا سال 1400 با برنامه حرکت کرده و سازمان مدیریت بر اجرای دقیق آن نظارت خواهد داشت. یکی دیگر از اقدامات سازمان مدیریت که موجب تقدیر از سوی نمایندگان استان تهران شد مدیریت پشتیبانی ستاد کرونا در استان تهران بود که موجب تجهیز بیمارستان ها و تامین لوازم مورد نیاز از محل ارزش افزوده در اختیار فرمانداری های استان و هزینه کرد درست و صحیح همراه با نظارت دقیق بود.

 



 



 



 



https://thmporg.ir/vdch.xnxt23ni6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما