انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
فراخوان پژوهشی استان تهران|پژوهش ویژه دو طرح اداره کل اقتصاد و دارایی
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، به اطلاع کلیه دانشگاه­­ها، موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و یا موسسات پژوهشی و فناوری رسمی دارای مجوز می­رساند، براساس صورتجلسه شماره 671047 مورخ 20/11/1398 کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان تهران، عناوین اولویت­دار طرح­های پژوهشی به شرح ذیل برای اداره­ کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران مصوب گردیده است:

1. آسیب ­شناسی فرآیند انجام معاملات دولتی در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد).

2. بررسی وضعیت اوراق مالی اسلامی در پیشبرد طرح­های عمرانی و تاثیر آن بر بودجه عمومی دولت در استان تهران.

لذا به استناد ماده 56 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) و دستورالعمل اجرایی شماره 197998 مورخ 18/04/1398 بند (ز) تبصره (9) قانون بودجه سال 1398، مراکز علمی و پژوهشی می­توانند پیشنهادهای پژوهشی (proposal) خود را براساس فرمت پیوست و با توجه به شرایط ذیل حداکثر تا تاریخ 5/12/1398 در قالب دو فایل PDF و WORD به همراه نامه رسمی دانشگاه به آدرس ایمیل Abolhasani_ahmad@yahoo.com ارسال نمایند.

- فایل خام پروپزال و فرم ارزیابی طرح­های پژوهشی به همراه دستورالعمل در بخش پژوهش سایت سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان تهران به آدرس: Amoozesh.thmporg.ir قابل دریافت می­باشد.

- طرح­های پیشنهادی پژوهش حتماً باید در قالب فرم پروپزال سازمان تهیه و به طور کامل و دقیق تکمیل و تایپ شود. در غیر اینصورت از دستورکار خارج می­­شوند.

- به هیچ عنوان، افراد و اساتید هیئت ­علمی دانشگاه­ها و پژوهشگران مستقل، اجازه ارسال پروپزال ندارند و حتماً از طریق مراکز علمی و دانشگاهی باید پیشنهاد خود را ارائه نمایند.

- حداکثر زمان فراخوان و دریافت پروپزال تا تاریخ 5/12/1398 می­­باشد و به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

- ارزیابی نهایی و انتخاب پروپزال اجرایی توسط کمیته منتخب کارگروه پژوهشی و فناوری استان در اواخر اسفندماه انجام می­­شود.

- اداره­ کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران پس از تایید نهایی پروپزال و دریافت ابلاغ اعتبار و دریافت کد رهگیری از سامانه سمات نسبت به انعقاد قرارداد با مراکز علمی و پژوهشی اقدام می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیل Abolhasani_ahmad@yahoo.com مکاتبه و یا با شماره تلفن همراه 09122216515 آقای دکتر ابوالحسنی تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdce.v8xbjh87w9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما