انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
فرماندار پردیس: جمعیت شهرستان ۲ برابر می شود| پردیس اداره ندارد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که به ریاست نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد گفت: در سال 95 رشد جمعیت این شهرستان 10 درصد و تعداد جمعیت شهرستان 300 هزار نفر بود که تا چند سال دیگر این شهرستان با جمعیت 600 هزار نفری روبرو خواهد شد.

وی با اشاره به ساختار اداری شهرستان پردیس افزود: ادارات شهرستان پردیس اداره محسوب نمی شوند و ماهیت نمایندگی از استان را دارند که نیاز است ساختار سازمانی به اداره تبدیل شود. این در حالی است که از سال 89 موضوع واگذاری زمین برای ساخت ادارات شهرستان انجام شد اما فقط 2 اداره ساخته شد و سایر ادارات یا همان نمایندگی ها مستاجر هستند. 

فرماندار پردیس گفت: در موضوع آب و فاضلاب و آب روستایی هم اختصاص بودجه کافی انجام نشده، اما در حوزه ساخت بیمارستان اقدامات خوبی انجام شده است.

رضایی درخواست اختصاص بودجه برای ساخت اورژانس جاده ای، سالن چند منظوره و ایجاد کمربند سبز در شهرستان پردیس را در این جلسه عنوان کرد و گفت: در حوزه امنیت با یک کلانتری نمی توانیم اقدام خاصی داشته باشیم و وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه هم خوب نیست در حالی که از نظر تعداد صنایع رتبه 4 استان را داریم.

https://thmporg.ir/vdcf.0dmiw6dx1giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما