انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست سازمان مدیریت استان تهران برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مراسم تودیع و معارفه «سید علی اکبر قاضی»(رئیس پیشین) حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و "توکلی" (رئیس جدید)حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با حضور نعمت اله ترکی رئیس سازمان، سجاد خاکساری رييس مركز حراست سازمان برنامه و بودجه كشور، رحمانی رئیس اسبق حراست سازمان مدیریت استان تهران و معاون رئیس حراست سازمان برنامه کشور، جمعی از کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

نعمت اله ترکی در ابتدای این مراسم توضیحاتی از احیای سازمان مدیریت و تغییر در حوزه نیروی انسانی ارائه کرد و از رئیس حراست به عنوان مشاور ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور خواست تا موضوع اصلاح ساختار جدید-موضوعی که 5 سال گذشته مطرح شده بود- مناسب با وظایف و ظرفیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را منعکس کند. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ادامه گزارشی از اقدامات و عملکرد سازمان متبوع خود ارائه کرد و گفت: روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها باید با همدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند تا گره های برنامه ای در کشور با این ارتباطات حل شود.

وی همچنین از تلاش و تفکرات خلاقانه روسای سابق حراست سازمان مدیریت استان در تامین آرامش و امنیت سازمان تشکر کرد و افزود: ما مرکز حراست را به عنوان دستگاه ناظر مچگیر نمی شناسیم، تمام پرسنل این حوزه تعهد و تخصص کاری دارند و ما از این بابت خاطرمان آسوده است.

ترکی، آقای قاضی رئیس سابق حراست را فردی اخلاقمدار، دارای حسن خلق و متعهد معرفی کرد که رفتنشان از این سازمان خاطر کارکنان سازمان را مکدر کرده است.

*خاکساری: وظایف استان تهران سنگین تر از سایر استان ها است|نگاه حراست های استان ها باید توسعه محور باشد

خاکساری رئیس حراست سازمان برنامه و بودجه کشور هم در این مراسم گفت: استان تهران تفاوت بسیار گسترده ای با سایر استان ها دارد، دستگاه های ملی و وزارتخانه های متعددی در پایتخت است که این باعث میشود که وظایف استان سنگین تر از سایر استان ها باشد و مسائل آن در کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی خطاب به ترکی افزود: بیانات و اقدامات شما نشان می دهد در حوزه برنامه ریزی و کاری خود فردی با تجربه و متخصص هستید و این قابل تقدیر است.

رئیس حراست سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نگاه ما در حوزه حراست، توسعه محور است و حراست سازمان مدیریت استان ها باید دیدی متفاوت، با برنامه ریزی و توسعه محوری داشته باشند.

وی تاکید کرد: موارد و مسائلی که در این جلسه گفته شد را حتما به سمع و نظر آقای نوبخت میرسانم.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcj.ae8fuqeovsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما