انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دوره های آموزشی «آشنائی با ضوابط و مقررات پیمانکاری» ویژه شرکتهای پیمانکار به همت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.

این دوره بر اساس بخشنامه امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور با همکاری مرکز گسترش و نوآوری صنعت ساختمان در محل دانشگاه تهران از 17 تا 19 شهریور ماه به مدت 16ساعت  برگزار شد.
دوره جداگانه ای نیز از 17 تا 19 شهریور ماه در انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران استان تهران در محل انجمن صنفی به‌صورت حضوری برگزار شد.
هدف از برگزاری این دوره، ساماندهی اطلاعات مربوط به پیمان‌کاران و شرکت‌ها به منظور شفاف‌سازی و آشنایی با روند برگزاری در مناقصه‌ها بیان شده است.
آشنایی با نظام فنی و اجرایی (تاریخچه، محورها، دامنه شمول و ...)، ضوابط فنی و مشخصات فنی عمومی، ضوابط تشخیص صلاحیت و دستورالعمل تخلفات پیمانکاران، آشنایی با سامانه ساجات و ساجار، ضوابط و مقررات تأمین اجتماعی در قراردادهای پیمانکاری، ضوابط و مقررات سازمان امور مالیاتی در قراردادهای پیمانکاری، شرایط عمومی پیمان و تضامین، از سرفصل های دوره یادشده بود.
گفتنی است، داشتن گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری از الزامات حضور شرکت‌های پیمانکاری در مناقصات دولتی می‌باشد و شرکت‌ها بدون دریافت صلاحیت از سامانه ساجات نمی‌توانند در مناقصات دولتی حضور یابند.
گفتنی است، دوره های یادشده به همت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری و با همکاری مدیریت نظام فنی اجرائی و دبیرخانه شورای فنی استان تهران برگزار شد.
 
https://thmporg.ir/vdcd.z052yt0zka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما