انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: 30 درصد از متقاضیان صلاحیت مشاوران و 20 درصد از متقاضیان صلاحیت پیمانکاری کشور در استان تهران رسیدگی می شود.
 
وی که در نشست هم اندیشی کارشناسان نظام فنی و رابطان انجمن های صنفی پیمانکاران سخن می گفت، اظهار داشت: حجم بالای پرونده ها و محدویدت نیروی انسانی موجب شده بود که بررسی هر یک از پرونده ها، بیش از سه ماه طول بکشد ولی با حمایت رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و افزایش نیروی انسانی و برگزاری دوره های آموزشی، مدت زمان رسیدگی به پرونده ها به 15 روز کاهش و کیفیت خدمت نیز افزایش یافته است.
وی تکریم ارباب رجوع، رعایت منشور اخلاق حرفه ای و اداری را نیز سرلوحه خدمت همکاران نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بیان کرد و افزود: بیش از 10 برنامه میز خدمت برای رسیدگی به درخواست های متقاضیان دریافت گواهی تعیین صلاحیت، رتبه‌بندی و ارزشیابی پیمانکاران و مشاوران برگزار شده و قرار است تا برنامه میز خدمت همچنان ادامه داشته باشد.
در ادامه این نشست، «مهرزاد ذبیحی» به عنوان سرپرست گروه مشاوران و پیمانکاران این سازمان معرفی و از «مهرنوش امرالهی» سرپرست قبلی گروه مشاوران و پیمانکاران تقدیر شد.
 
https://thmporg.ir/vdcd.9092yt0nfa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما