انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران 30 خرداد ماه از «فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ» بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی و پروژه های عمرانی در دست ساخت این مرکز قرار گرفت.


در این دیدار که سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ، «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه و «حمیدرضا مرادی اهری» رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز حضور داشتند، از بخشهای مختلف این فرماندهی از جمله مرکز فوریت های پلیس 110  و پلیس آگاهی تهران و نحوه خدمات رسانی این فرماندهی بازدید شد.
«سید محمدرضا گلدانی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه این فرمانده و کارکنان این مرکز انتظامی، گفت: همکاری و پیگیری های لازم در چارچوب قوانین و‌ مقررات برای توسعه خدمت رسانی و تکمیل پروژه های عمرانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ انجام خواهد شد.
سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز ضمن تشکر از اهتمام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برای ارتقای سطح خدمت رسانی این فرماندهی، پروژه های عمرانی اولویت دار را تشریح و خواستار حمایت های لازم در این خصوص شد.
 
https://thmporg.ir/vdcc.0qea2bqoila82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما