انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه «جبرئیل برادری» مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران، ۲۶ خردادماه از مراکز خرید تضمینی و نگهداری گندم در پاکدشت و‌ کارخانجات آرد ورامین بازدید کردند.

در این بازدید که «حشمت اله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه و «حمیدرضا مرادی اهری» رییس حوزه ریاست و‌ روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حضور داشتند، از سیلوی منصوبیان و کارخانجات صنایع آرد ورامین بازدید شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به بودجه مصوب ۱۴۰۳ برای خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور ، قیمت تضمینی گندم را ۱۷۵۰۰ تومان به ازای هرکیلوگرم، برآورد کرده است و اکنون نیز در آستانه تامین و واریز بخشی از مطالبات کشاورزان هستیم.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز با اشاره به سطح زیرکشت حدود ۵۰ هزار تنی گندم در سطح استان گفت: تاکنون بخش عمده دسترنج گندم کاران استان برداشت و مراکز خرید، آماده دریافت گندم کشاورزان هستند.
گفتنی است، «گندم» یکی از ۳۲ قلم کالای اساسی است که از سوی دولت خرید تضمینی می‌شود. در دولت سیزدهم، خرید تضمینی گندم ۱۲۹ درصد رشد داشته است و روند خرید تضمینی به 10 میلیون تن رسیده است.
 
https://thmporg.ir/vdcg.w93rak9yupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما