معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران از تدوین سازوکار ارزیابی کیفیت واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت:«بهمنظور ارزیابی شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت، پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات تدوین شده و در اختیار ارزیابان قرار گرفته است».
لازم به ذکر است، شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت شاخص جدیدی است که در سالجاری به مجموعه شاخصهای دولت الکترونیک اضافه شد.
این شاخص براساس دو مولفه میزان خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت و بررسی تعداد خدماتی که به این دفاتر واگذار شده است و نحوه ارائه خدمت در گستره جغرافیایی مورد نظر و سرعت و دقت ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار میگیرد.