معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران از اضافه شدن شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت در سالجاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت:«شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت شاخص جدیدی است که در سالجاری به مجموعه شاخصهای دولت الکترونیک اضافه شده است». وی افزود:«این شاخص براساس دو مولفه میزان خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت و بررسی تعداد خدماتی که به این دفاتر واگذار شده است و نحوه ارائه خدمت در گستره جغرافیایی مورد نظر و سرعت و دقت ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار میگیرد». معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران ادامه داد:«عملکرد دستگاههای اجرایی در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری با پنج شاخص استانداردسازی تارنما، ارائه خدمات در میزخدمت، مشارکت الکترونیکی شهروندان در فرآیندها و تصمیمات دستگاههای اجرایی، احراز هویت الکترونیکی و کیفیت واگذاری خدمات دستگاه اجرایی به دفاتر پیشخوان مورد ارزیابی قرار میگیرد».