«سامانه راهبری میز خدمت» به عنوان یکی از زیر سامانه های «مدیریت خدمات دولت» از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران، علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اعلام کرد: «به منظور تسهیل ارزیابی میز خدمت و انجام نظر سنجی از خدمت گیرندگان و امکان رهگیری خدمات درخواست شده « سامانه راهبری میز خدمت » به عنوان یکی از زیر سامانههای « مدیریت خدمات دولت» (قابل دسترسی از طریق آدرس Mardom.ir) از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور راه اندازی شده است».
وی ادامه داد: «این سامانه در فاز اول برای دستگاههای منتخب که عبارتند از: ادارات کل راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، راه آهن، استاندارد، مدیریت امور اراضی، امور مالیاتی شهر و استان، بیمه سلامت، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب، محیط زیست، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ها، اوقاف و امور خیریه، گمرک غرب، ثبت اسناد و املاک، بهزیستی، تامین اجتماعی غرب، منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت احوال، شرکتهای آب منطقه ای، آب و فاضلاب استان، شهرک های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران ( معاونت غذا و دارو)، مدیریت حج و زیارت و مدیریت صندوق بازنشستگی اجرایی می شود».
معاون توسعه مدیریت و منابع همچنین افزود: «هم اکنون نام کاربری و رمز عبور برای مدیران و کارشناسان میز خدمت دستگاه های اجرایی در حال تنظیم و ارسال می باشد و نشست آموزشی و توجیهی دستگاههای اجرایی نیز به صورت الکترونیکی روز سه شنبه نهم دی ماه برگزار می شود. لذا ثبت خدمات دستگاههای اجرایی مورد اشاره در سامانه راهبری میز خدمت الزامی است».