انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تقدیر استاندار تهران از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران طی نشستیاز شهرام عدالتی معاون هماهنگی برنامه و بودجه، محمد فراهانی رئیس گروه تلفیق و برنامه و بودجه، حشمت الله سلیمانی رئیس گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، یونس مهام رئیس گروه امور تولیدی تقدیر و الواح تقدیر استاندار را اهداء نمود

در این نشست مسعود شفیعی ضمن تقدیر از عملکرد همکاران در حوزه تدوین و توزیع اعتبارات بودجه ای بیان داشت تبیین اولویتهای و پروژه هایی که می تواند در استان محرک توسعه باشد را حمایت کنیم و به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد اشراف خوب همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از وضعیت دستگاه های اجرایی و شناخت حوزه های عملکردی هزینه ها، باید بنحوی برنامه ریزی شود تا شاهد  چشم انداز خوبی در استان باشیم.

در پایان مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لوح های تقدیر با امضای انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران را اهداء نمود که در این لوح ها آمده است:

بدینوسیله از تلاش جنابعالی در حوزه تدوین و توزیع اعتبارات بودجه سال 1399 که موجب شکوفایی و پویایی اقتصادی در استان گردیده است تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است در پرتو عنایت حضرت احدیت و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در انجام رسالت خطیر خوبش موفق و موید باشید.

https://thmporg.ir/vdcj.metfuqeixsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما