انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
خبر خوب برای بازنشستگان استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ، شهرام عدالتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اعلام این خبر گفت: با وجودی که انتظار داشتیم وضعیت بودجه امسال به شدت تحت تاثیر مشکلات تامین منابع درآمد عمومی دستخوش تغییر شود اما پاداش پایان خدمت بازنشستگان درسطح ملی و استانها پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه560 میلیارد تومان برای این امر در سی و یک استان کشور در نظر گرفته شده است ، اظهارداشت: این مبلغ به صورت صد درصد تخصیص یافته و به خزانه واریز شده است . همچنین اطلاعات بانکی بازنشستگان نیز دریافت شده و بزودی پاداش پایان خدمت برای آنان واریز می شود.

عدالتی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استانداری تهران و سازمان برنامه و بودجه به منظور اجرا ، تکمیل و به بهره برداری رساندن 43 پروژه جهش تولید در استان تهران گفت: پس از حدود 15 روز از انعقاد تفاهم نامه، 46 میلیارد تومان از طرف سازمان برنامه و بودجه  به این امر اختصاص یافت.

معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در ادامه بیان کرد: در جلسه اقتصاد مقاومتی این مبلغ بین دستگاه هایی که در راستای تحقق اهداف پروژه های جهش تولید گام برمی دارند ، توزیع می شود .

https://thmporg.ir/vdch.vnxt23nm6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما