انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
عقب ماندگی شهریار ثمره تلخ عدم توجه به زیرساخت ها
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ، نوراله طاهری در کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان شهریار با بیان این مطلب گفت: به منظور برقراری تعادل بین درخواست ها و مشکلات شهروندان شهریاری و امکانات و زیرساخت ها، نیازمند تزریق بودجه های ویژه و ملی در شهرستان هستیم تا شاهد دست یابی به سطح استاندارد در زندگی شهری باشیم .

وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی در خصوص زیرساخت های شهریار انجام شده است ، اظهارداشت : اگر زیرساخت های شهری بهبود نیابد نمی توانیم به طرح آمایش سرزمینی دست یابیم و با تزریق قطره چکانی اعتبارات این امر میسر نیست در صورتی که با توجه ویژه به شهریار می توان اقدامات تاثیرگذاری انجام داد.

طاهری با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری مناسبی از طرف بخش خصوص در این شهرستان صورت گرفته است ، ادامه داد: در صورت استمرار مشکلات پیش روی توسعه و بالندگی شهریار متاسفانه شاید شاهد خروج این سرمایه گذاران از شهریار باشیم.

فرماندار شهریار اظهار داشت: شهریار پس از شهر تهران پرجمعیت‌ترین شهرستان استان است و جمعیت آن طبق آخرین آمار از5 استان کشور پیشی گرفته است .

وی با اشاره به گرانی مسکن در پایتخت افزود: طبق مطالعات صورت گرفته در 10 سال آینده ، 70 درصد جمعیت مهاجر نشین پایتخت به سمت غرب استان گسیل می شوند که در این میان بیشترین سهم از ورود مهاجران متعلق به شهریار خواهد بود .

طاهری در ادامه گفت: آب شرب شهرستان از چاه‌های عمیق زیرزمینی با عمق 200 متر تامین می‌شود که در پیک مصرف تابستانی همراه با قطع برق با مشکل عدیده ای دست و پنجه نرم می کنیم .

وی همچنین در پایان جلسه با اشاره به سرفصل های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و راه و حمل ونقل متذکر شد: مشکلات و نیازهای اساسی در این حوزه ها در شهرستان داریم و نیازمند عزم جدی برای رفع نیازها هستیم.

https://thmporg.ir/vdce.o8xbjh8ef9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما