انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی: مولد سازی ، بهینه سازی دارایی های سازمانی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان شهریار با بیان این مطلب گفت: متاسفانه برخی از مدیران سازمان ها تاکنون نسبت به معرفی اموال مازاد خود به دستگاه های ذی ربط  اقدام در خور توجهی نکرده اند و به نوعی این اقدام را از دست دادن منابع خود تلقی می کنند در صورتی که نگاه به مقوله مولد سازی باید تغییر کند .

وی در تبیین این موضوع اظهارداشت: سازمان ها با واگذاری و فروش اموال مازاد می توانند جریان نقدی برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه کاره ایجاد کنند و از اموالی در رکود و بدون بازده جریانی پویا راه بیاندازند.

شفیعی با بیان اینکه متعهد به هزینه اموال مازاد هر شهرستان در خودش هستیم ، اضافه کرد: پروژه های سرمایه ای و بسیار مهمی در برخی شهرستان ها روی زمین مانده که با تزریق اعتبار از طریق مولد سازی می توان گامی بلند در جهت افتتاح و بهره برداری از آن برداشت.

وی اظهار داشت: محورهای بیان شده در جلسه منطبق با برداشت‌های ما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و شهریار با جمعیت حدود یک میلیون نفری دارای شرایط و ظرفیت‌های ویژه در کشور است.

شفیعی با اشاره به پدیده فرونشست زمین در شهریار گفت: متاسفانه وقتی این پدیده رخ می دهد شاهد فقر منابع آبی و مرگ زمین خواهیم بود که نه تنها آب نیست زمینه هیچ فعالیت دیگری نیز در این اراضی وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ادامه بیان کرد: موضوع بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهریار نیز با توجه به میزان جمعیت از اهمیت بالایی برخورد است و با برنامه‌ریزی صحیح باید تلاش شود به استانداردهای متوسط استانی و فرمانداری دست یابیم.

تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) در اولویت

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار در اولویت سازمان مدیریت استان است، گفت: دغدغه تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر این بیمارستان در استان وجود دارد و با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه  کشور نیز دراین خصوص رایزنی هایی صورت گرفته است و امیدواریم بزرگترین هدیه دولت به شهروندان شهریاری افتتاح ، تجهیز وتکمیل  این بیمارستان تا پایان دولت دوازدهم باشد.

وی ادامه داد: منابع و اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای شهرستان‌های تهران نیست و تنها بخشی را پوشش می‌دهد و دستگاه‌های مربوطه در شهرستان باید تلاش مضاعفی برای دریافت اعتبارات داشته باشند و پروژه های خود را در قالب ملی تعریف کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به تبصره ۱۹ قانون بودجه امسال گفت:  بر اساس این تبصره باید بخش های عمومی و خصوصی را در اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکت دهیم تا با توجیه و دفاع از پروژه ، اعتبارات مصوب ملی را دریافت کنیم.

https://thmporg.ir/vdcd.n0s2yt0o9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما