انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
درحاشیه مهمترین پروژه فرامنطقه ای شهر تهران

بازدید شفیعی و شهردار منطقه ۲۱ از پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح

بازدید شفیعی و شهردار منطقه ۲۱ از پروژه تقاطع غیر همسطح  بزرگراه فتح
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مسعود شفیعی رئیس سازمان در حاشیه این بازدید گفت:

پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح_سه راهی شهریار جزء پروژه های مهم شهری تهران است که مورد توجه ویژه مدیریت استانی نیز قرار دارد به این علت که معضل ترافیکی جنوب غربی تهران که در واقع خروجی از شهرهای اقماری به سمت کلانشهر تهران است، برطرف گردد. فعال بودن پروژه از ابتدای سال۹۹ تا کنون به علت شرایط خاصی که در آن هستیم، خود گواه پویایی است و جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

با ابلاغ اعتبار جدیدی که به شهرداری تهران در حوزه تکمیل این پروژه و تامین منابع مالی مورد نیاز آن انجام گرفته، به امید خدا می توانیم این نوید را به همشهریان بدهیم که زمان افتتاح پروژه فتح_باغستان در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

رجب زاده شهردار منطقه۲۱:

تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه۲۱ بر این است تا پروژه زیرگذر بزرگراه فتح_سه راهی باغستان(شهریار) به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد و تردد شهروندان و ساکنین شهرهای اقماری تهران با سهولت بیشتری انجام پذیرد.

همانگونه که آمار و ارقام نشان می دهد، روزانه تعداد بسیار زیادی سفر درون شهری و برون شهری در کلانشهر تهران وجود دارد که این خود باعث ایجاد ترافیک و آلودگی هوا خواهد بود و نمی توان مشکلات شهرهایی مانند شهریار، باغستان، رودهن و بومهن را جدا از تهران دانست.

مدیریت شهری و استانی می بایست جلوتر از مردم حرکت کند و در ایجاد زیرساخت ها پیشگام باشد. با بهر برداری از این پروژه مهم، بزرگ و فرامنطقه ای، آرزوی ۲۵ساله ساکنین شهریار و باغستان تحقق می یابد.

https://thmporg.ir/vdcc.mq1a2bq0mla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما