انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تفاهم نامه همکاری بین سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری تهران منعقد شد
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ، شهرام عدالتی با اعلام این خبر گفت : با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال جهش تولید و مصوبات ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید مبنی بر تدوین پروژه های جهش تولید استان های کشور این تفاهم نامه منعقد شد.

وی در خصوص نحوه تامین منابع مالی این پروژه ها اظهارداشت: تسهیلات سرمایه در گردش برای پروژه های بخش کشاورزی به مدت یکسال با اقساط سالانه و برای سایر پروژه ها با اقساط ماهانه پرداخت می شود . همچنین تسهیلات سرمایه ثابت نیز به صورت سالانه با اقساط ماهانه ( دوره تنفس 6 ماه و دوره بازپرداخت 5 سال ) ارائه می شود.

عدالتی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری پرداخت و ادامه داد: نظارت عالی برحسن اجرای پروژه های موضوع ماده یک این تفاهم نامه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور ( امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد ) و از طریق سامانه نیپا (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی)  صورت می گیرد .

وی با اعلام اینکه با اجرای این پروژه ها برای حدود 71 هزار نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود ، گفت : بیشترین میزان ایجاد اشتغال با اجرای دو پروژه متعلق به شرکت شهرک های صنعتی استان تهران محقق می شود .

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه این جلسه به بیان اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه های جهش تولید در ادارات کل جهاد کشاورزی استان ، شرکت شهرک های صنعتی استان ، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان ، پارک علم و فناوری پردیس ، شرکت سهامی برق منطقه ای استان و اداره تعاون روستایی استان  پرداخت .

لازم به ذکر است ، منابع ریالی 43 پروژه مذکور بیش از 1300 میلیارد تومان خواهد بود .

https://thmporg.ir/vdcb.zbfurhba0iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما