انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
خبر خوب رئیس سازمان مدیریت تهران در مورد بیمارستان اسلامشهر
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مسعود شفیعی در حاشیه حضور در جلسه بررسی مشکلات شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه مشترکی که با ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان و کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر داشتیم مجموعه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان و اعتبارات متوازن حدود 25 میلیارد تومان بود که در ماه های آینده تخصیص پیدا می کند.

وی افزود: اعتبار 56میلیاردتومانی که برای توسعه شبکه فاضلاب شهرستان اسلامشهر درنظر گرفتیم برای پاکسازی اطراف فرودگاه امام خمینی(ره) و بوی بد ایجاد شده در منطقه اختصاص یافت.
همچنین نحوه تخصیص اعتبارات مربوط به تبصره 19 قانون بودجه 1399 به اطلاع اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان رسید و منتظر پیشنهادهایی هستیم که از شهرستان انجام شود تا در مورد مشارکت عمومی و خصوصی 60 میلیارد تومان اختصاص دهیم.

شفیعی افزود: در مورد مولدسازی سرمایه های دولتی مازاد و بی استفاده قرار شد که شهرستان اقداماتی را انجام دهد تا از این محل هم اعتباراتی به دست بیاورد. به ویژه برای بهسازی فضای اداری شهرستان وایجاد سایت اداری مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از پروژه های این شهرستان عملیات احداث بیمارستان چهارصد تخت خوابی است که 12 سال نیمه کاره رها شده و علت آن کمبود بودجه بود که اعتبار آن قرار است از طریق منابع ملی تامین شود. حدود 150 میلیارد تومان مورد نیاز تکمیل پروژه است و ما در سطح استان درحال پیگیری هستیم.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در مورد اقدامات سازمان در حمایت از بازار و صنعت در روزهای شیوع ویروس کرونا گفت: 
منابع خوبی از محل مصوبات ستار مبارزه با کرونا در نظر گرفته شده که در استان تهران هم بخش زیادی از مراکز تولیدی و صنعتی و خدماتی آسیب دیده از طریق سیستم بانکی پرداخت کنیم و گزارشی از تعطیلی به دلیل کمبود نقدینگی نداشتیم واگر اتفاق افتاده مشکل آن درحال رفع شدن است و تلاش ما این است که شاهد کم شدن اشتغال در سطح استان نباشیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه حضور در شهرستان اسلامشهر از کارخانه شرکت دومینو بازدید کرد و خطاب به آقای پایداری مدیر شرکت گفت: افتخار هر ایرانی است که در کنار تولید کنندگان ایرانی چون شما باشد و از نزدیک تلاش جهادگرانه شما عزیزان و کارگران دلسوز و زحمتکش را شاهد باشد.
مدیر شرکت دومینو نحوه تولید، میزان کارگر این مجموعه و امکانات این کارخانه و برنامه های توسعه آن و سهم شرکت در صادرات را ارائه داد.

https://thmporg.ir/vdcg.39wrak9txpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما