انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی: پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار می شود
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مسعود شفیعی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در سطح استان تهران خوشبختانه تعطیلی کارخانه نداشتیم و به تعهدات مقرر خود در زمینه اشتغال در سال 99 نزدیک بودیم. همچنین امسال حدود 90 هزار شغل ایجاد شده و گزارش های اشتغال امیدوارکننده  است. 
وی افزود: در بحث جهش تولید 43 پروژه تصویب شده که با امضای استاندار تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور اجرا قرارگرفت که یک نمونه آن مربوط به شهرکهای صنعتی شمس آباد و پایتخت بود که بخشی از مشکل برق آن ها از محل اعتبارات عمومی و بخشی با مشارکت شهرک حل می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: در دستگاه های اجرایی استانی و دولتی اعتبارات فقط صرف پرداخت حقوق می شود و افزایش درآمدهای مالیاتی می تواند درحل مشکل اعتبارات هزینه ای در دستگاه ها در قسمت سایر حل شود و اضافه کار و ماموریت و .. بهبود یابد.
شفیعی گفت: موضوع تبصره 19 قانون بودجه که در مورد استفاده و مشارکت بخش خصوصی تکالیف و ضوابطی درنظر گرفته شده در این جلسه مطرح و گزارشی ارائه و در مورد 20 پروژه مستعد که نیمه کاره بودند و قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشتند تصمیم گیری شد. 
امروز در جلسه تصمیم گرفته شد که در سطوح شهرستان ها فرمانداران پروژه ها را معرفی کنند و واگذاری را انجام دهیم زیرا باقی ماندن این پروژه ها باعث استهلاک و هدر رفت منابع می شود.
به طور کلی روند خوبی ایجاد شده و این دومین جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان نشان از پویایی و ریل گذاری صحیح در توسعه استان است.

https://thmporg.ir/vdca.ynek49nya5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما