انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جزئیات بازدید شفیعی از ساختمان ها و بخش های اداره ثبت احوال تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مسعود شفیعی با حضور در ساختمان اداره ثبت احوال شهر تهران از بخش ها و ساختمان های این اداره بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل ثبت احوال استان تهران، رئیس سازمان مدیریت را همراهی می کرد گفت: ثبت احوال از جمله اموری است که مراجعه کننده زیادی دارد که متاسفانه ساختمان های این ادارات شرایط مناسبی برای استقرار پرسنل و ارائه خدمات عمومی ندارند. 

شفیعی با حضور در اداره کل مرکز در خیابان ابوسعید، ساختمان ۲ در غرب تهران و ساختمان سوم هم در شمیرانات از نزدیک نقاط ضعف و قوت ادارات را در بخش نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات مورد بررسی قرارداد که در شمیرانات فرماندار این شهرستان هم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران را همراهی کرد. 

شفیعی پس از بازدید گفت: هدف از این بازدید این بود که با بررسی شرایط این ادارات از نزدیک بتوانیم تصمیم گیری های بهتری متناسب با نیازهای ثبت احوال استان تهران اتخاذ کنیم. 
در خصوص شهرستان تهران درصورتی که بتوان یک فضای مناسب برای این ادارات پیدا کنیم، تجمیع کل ساختمان ها بسیار بهتر از هر سناریوی دیگری است. به این ترتیب هم خدمات رسانی بهتر انجام می شود و هم در هزینه های نگهداری و تاسیسات صرفه‌جویی می شود.

https://thmporg.ir/vdci.5apct1a5qbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما