انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
فرماندارشهرستان پردیس: در این شهرستان بیکار نداریم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، عبد العظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد گفت:  از نظر نزدیکی به تهران و سرریز جمعیت این کلان شهر، این شهرستان محدودیت ها و مشکلات زیاد جمعیتی دارد. شهرستان در سال 95 حدود 250هزار نفر بود اما اکنون بالای 300هزار نفر جمعیت دارد.

وی افزود: خوشبختانه مشکل بیکاری در شهرستان وجود ندارد و اغلب واحدها دنبال کارگر هستند اما این شرایط نمی تواند تا آخر پایدار بماند. به این ترتیب رسیدگی به پروژه های نیمه کاره بسیارمهم است.

رضایی تصریح کرد : از نظر ساختمان های اداری در شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد و این شهرستان نیازمند سایت اداری است.

*شفیعی : موضوع مولد سازی املاک دولت را در سطح ملی پیگیر هستیم  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت : دو موضوعی که در سطح ملی در حال پیگیری آن ها هستیم عبارتند از مولدسازی دارایی های دولت مثل املاک، شرکت ها، ادارات مادرو ...درراستای توسعه شهرستان و دوم استفاده از درآمدهای استان ها به سمت توسعه خود آن ها.

وی گفت: از محل معرفی پروژه های مشارکت خصوصی -عمومی همچون پروژه های راه، فاصلاب و آب، آموزش ، صنوف و ... علاوه بر جذب سرمایه های خصوصی، 60 میلیارد تومان هم دولت در بهره برداری از پروژه ها کمک مالی می کند.

شفیعی در پایان گفت : از نظرساختمان های اداری گزارشی از وضعیت و امکانات فیزیکی ادارات شهرستان تهیه کنید. اگر زمینی در اختیار دارید جهت احداث سایت اداری شهرستان پیشنهاد کنید و جهت ساخت و تجهیز هم از محل مولدسازی دستتان باز است.

https://thmporg.ir/vdch.xnxt23nk-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما