انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
توکلی: اعتبارات شهرستان ری برای رفع چالش ها کافی نیست
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حسین توکلی کجانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری که در ساختمان مصدق با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد گفت: معضلاتی که از تهران به ری به عنوان قبله تهران تحمیل می شود بسیارزیاد است. از بهشت زهرا(س)گرفته تا زندان، اتباع، فاضلاب، زباله، معتادان متجاهر که برای سروسامان دادن به این شرایط 38 میلیارد تومان تخصیص داده شده است و امیدواریم این اعتبار افزایش پیداکند .

وی افزود: در بحث زیست محیطی اعتبارات بسیار اندک است و ما حتی ساختمانی برای حفاظت محیط زیست نداریم و در ساختمان ورزش و جوانان ری مستقر هستند که اعتبارات باید برای این حوزه در شهرستان ری به طور ویژه در نظر گرفته شود.

فرماندار ری اظهار کرد: از میان روستاهای شهرستان ری فقط 4 روستا برای طرح هادی انتخاب شدند. در حالی که چند روستا در اولویت قراردارند زیرا درمرز شهرری و منطقه 20 تهران هستند وطرح هادی هم ندارند. همچنین برخی از این روستا ها مانند روستای دورسن‌آباد اعتباراتی برای خود دارند که هم اکنون 2میلیارد تومان در حساب روستا موجود است که می توانیم این پول را صرف توسعه خود روستا کنیم .

توکلی کجانی اظهار کرد: اداره کل چند دستگاه اجرایی هم درری واقع شده است که می توان به بنیاد شهید، پست، تعزیرات اشاره کرد که همه ساختمان های فرسوده ای دارند و برخی از ادارات هم ساختمان های استیجاری دارند.

البته پیشنهاد دادیم دستگاه های اداری ری در سایت اداری متمرکز شوند که دو نقطه در این شهرستان با توافق شهرداری پیشنهاد شده است.

https://thmporg.ir/vdca.unek49nyw5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما