انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تلاش سازمان مدیریت برای رفع چالش های شهرستان قدس
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس گفت: پیرو جلسات قبل که به بررسی وضعیت شهرستان های استان تهران پرداختیم اکنون به شهرستان قدس رسیده ایم که استانداردهای یک شهر را ندارد و مشکلات آن  در سطح کلان هستند که البته رفع آنها در حل معضلات دیگرشهرستان موثر خواهد بود.

وی افزود:مبلغ دو میلیارد تومان از محل اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرستان قدس ابلاغ گردیده است . 26 میلیارد تومان هم از محل تملک دارایی استان و اعتبارات متوازن به این شهرستان اختصاص داده شد.

شفیعی اظهار کرد: بر اساس قانون باید شهرداری ها مالیات بر ارزش افزوده را با نظر فرمانداری اختصاص دهند و کمیته برنامه ریزی شهرستان، آنها را تفکیک کرده و طبق برنامه اختصاص دهد که این نیازمند ارتباط این کمیته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از اختصاص 60 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های ورزشی و اجرای طرح فاضلاب شهری در کنار مشارکت بخش خصوصی در شهرستان قدس خبرداد و گفت: با توجه به اینکه ساختمان های دولتی در این شهرستان زیاد است می توانیم مازاد آن را برای اجرای پروژه ها استفاده کنیم.

وی در مورد نبود ساختمان کلانتری و نیاز امنیت در این شهرستان گفت: با نیروی انتظامی برای رفع این مشکل گفتگو خواهیم کرد تا مشکل برطرف شود. اما این نکته را هم باید در نظر داشت که برنامه ریزی برای82 هزار مترمربع و جمعیت بالای 400 هزار نفر کار ساده ای نیست. به ویژه که مشکل مهاجرت در اثر گرانی های مسکن در استان باعث افزایش جمعیت در این شهرستان شده است .

https://thmporg.ir/vdcd.z0s2yt0oka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما