انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دیدار شفیعی با خانواده شهیدان حصارکی و پناهی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ، عصر روز سه شنبه مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان جهت عرض ادب و پاسداشت مقام شهید با مادران شهیدان سید نور الدین حصارکی و جاوید الاثر حمید پناهی دیدار و گفت و گو کرد .

شفیعی با بیان اینکه تمام دارایی انقلاب و نظام از خون شهدا و برکت خانواده آن ها است؛ گفت : شهدای ایران اسلامی در سخت ترین شرایط با داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه با خون خود این نظام و انقلاب را بیمه کرده اند ، امید است بتوانیم در مسیر شهدا گام برداشته  و ارزش هایی که شهدا برایشان جان دادند را حفظ کنیم .

وی با تقدیر از رشادت خانواده های شهدا که با سختی های موجود هنوز هم منبع خیر و برکت برای جامعه هستند گفت : امروز ما شاهد آن هستیم که خانواده های شهدا همچون شهیدانشان پیش قدم در امور خیریه و دستگیری از مردم هستند و ما به عنوان خدمت گزاران مردم تمام تلاشمان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت خانواده های مکرم شهدا به کار خواهیم بست .  

در پایان این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اهداء لوح سپاس از زحمات و ایستادگی این دو مادر شهیدان حصارکی و جاوید الاثر پناهی تقدیر کرد .

https://thmporg.ir/vdca.anek49nem5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما