انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی تهران:

نظرات مردم در ارزیابی ها ملاک قرار گیرد

نظرات مردم در ارزیابی ها ملاک قرار گیرد
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در بیست دو دومین جشنواره شهید رجایی استان تهران ضمن تشکر از همه کارکنان دستگاه های اجرایی کشور، گفت: این دوره برخلاف روال همه ساله که در هفته دولت برگزار می شد، به خاطر شرایط خاص کشور با تاخیر برگزار شد و مقارن شدن آن با هفته دفاع مقدس اتفاق مبارکی است.

شفیعی افزود: در این دوره جشنواره علاوه بر دستگاه های اجرایی تابع قانون مدیریت و خدمات کشوری و همچنین دستگاه هایی که سازمان امور ادارای و استخدامی تعیین می کند؛ دستگاه های داوطلب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی دستگاه ها بر پایه عملکرد آنها در سال ۱۳۹۸ است، گفت: در این دوره از جشنواره ۶۳ دستگاه اجرایی استان در شش محور و در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شفیعی افزود: در این دوره همچنین میزان رشد و توسعه دستگاه ها نسبت به عملکرد سال گذشته آنها را نیز ملاک قرار گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران یک استان خاص و ویژه است، گفت: باید به اقتضائات آن توجه شود؛ چارچوب های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به طور کامل نمی تواند عملکرد و شرایط خاص این استان را پوشش دهد. چرا که ما دستگاه هایی استانی با نقش ملی داریم که در شاخص ها دیده نشده است.

وی افزود: چند پیشنهاد در این دوره مطرح شد؛ یکی اینکه علاوه بر فرایند سیستماتیک و گزارشاتی که از دستگاه های اجرایی دریافت می کنیم، نظرات و گزارشات مردمی نیز در ارزیابی ها مورد توجه قرار گیرد و یکی از ملاک های ارزیابی ما باشد.

شفیعی تاکید کرد: این قابلیت وجود دارد که برخی از دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای دیگر در چارچوب ارزیابی قرار گیرند؛ دانشگاه ها، فرمانداری ها و شهرداری ها از جمله این نهادها هستند که باید این بستر فراهم شود.

وی در پایان ضمن تشکر از همه دستگاه ها و نهادهایی که در رابطه با فرایند ارزیابی عملکرد مشارکت داشتند، گفت: همه دستگاه های اجرایی استان تهران با توجه به تراکم جمعیتی که در این استان وجود دارد و همچنین شرایط خاص امسال شایسته تقدیر هستند زیرا در شرایط به وجود آمده فرایند خدمت رسانی در این استان تعطیل نشد.

https://thmporg.ir/vdcj.ietfuqetasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما