انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بازدید مسعود شفیعی از پروژه گازرسانی به چند روستای دهستان سولقان
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این بازدید سعید توکلی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، معاونین و مديران شركت گاز استان، غلامحسين آرام؛ معاون عمراني فرماندار تهران، احمد صابري؛ بخشدار  كن، اعضاي شوراهاي اسلامي و نيز دهیاریان روستاهاي سولقان، رندان و طالون حضور داشتند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این بازدید ضمن تشکر از شركت گاز استان تهران در  توسعه شبکه گاز در سطح استان، گفت: اقدامات انجام شده براي گازرسانی به مردم این مناطق شایسته تقدیر است و امید داریم تا پیش از رسیدن فصل سرما مردم این روستاها نیز از این ظرفیت بهره مند شوند.

شفیعی با اشاره به اینکه مردم برخي روستاها در نزدیکی شهر تهران سالهاست از نعمت گاز محروم بوده اند، خاطرنشان کرد: دسترسي به انرژي، یکی از پیشران‌های توسعه محسوب می شود و امید داریم که با بهره برداری از این پروژه تاثیرگذار شاهد ایجاد امید در جامعه روستایی به ویژه در  شهرستان تهران باشیم.

وی با اشاره به اینکه مسیر کوهستانی این روستاها تا حدودی انجام عملیات را دشوار میکند، گفت: موانع موجود در بهره برداری از چنین پروژه حائز اهميت و تاثیرگذاری در توسعه این مناطق، با همکاری همه دستگاهها و نهادهای متولی از جمله فرمانداري تهران و راهداري استان به نحو مطلوبتري قابل رفع است. 

شفيعي ضمن توصيه به شركت گاز استان براي تداوم توجه جدي به مؤلفه هاي فني و نكات ايمني در انجام مراحل حفر كانال و لوله گذاري، يادآور شد: با توجه به اينكه بخش اصلي لوله گذاري در مسير، در حاشيه راه دسترسي منطقه انجام ميشود، لازم است هماهنگي شركت گاز و اداره كل راهداري استان بيش از پيش باشد تا با حوادثي نظير ريزش كوه مواجه نشده و يا در صورت بروز حوادث احتمالي، از صدمات جلوگيري شده و در پيشرفت پروژه گازرساني نيز مانعي ايجاد نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران نیز در این بازدید گفت: پروژه گازرسانی به چند روستای منطقه سولقان از جمله امام زاده داوود، روستاهای کیگا، رندان و تالون درواقع یکی از پروژه های سخت اجرايي است، چرا که با توجه به اینکه عمده مسیر کوهستانی است حجم زیادی از عملیات لوله گذاری در مسیر سنگ قرار می گیرد که تا حد زیادی کار را دشوار می کند. با این حال ما امیدواریم تا قبل از رسیدن فصل سرد این پروژه به بهره برداری برسد.

گفتني است روستاهاي دهستان سولقان؛ از جمله امام زاده داود، رندان، كيگا، رندان، سنگان و تالون در فاصله ٢٠ كيلومتري شمالغرب شهر تهران قرار دارند.

https://thmporg.ir/vdca.ynek49neo5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما