انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبرداد:

بهره برداری از ۳۹ طرح جهش تولید تا پایان امسال در استان تهران

بهره برداری از ۳۹ طرح جهش تولید تا پایان امسال در استان تهران
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان تهران، روز سه­شنبه همزمان چهارمین روز از هفته دولت چهار طرح ساختمان چندمنظوره دهیاری و شورای اسلامی روستای امین آباد بخش مرکزی ری با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به مساحت ۶۰۰ متر مربع، سوله کارآفرینی سپهبد شهید قاسم سلیمانی روستای قمی آباد بخش قلعه نو با اعتبار هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مساحت ۴۵۰ متر مربع، مدرسه پنج کلاسه روستای مقیم آباد بخش قلعه نو با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و فاز دوم کشتارگاه صنعتی آریان تیس بخش کهریزک با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

این مراسم با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با همراهی فرماندار شهرستان ری برگزارشد، مسعود شفیعی در حاشیه بهره برداری از چهار طرح عمرانی، آموزشی، صنعتی و خدماتی در جمع خبرنگاران، گفت: طرح هایی که امروز در این شهرستان افتتاح شد نمونه ای از اقدامات استان در اجرای طرح های عمرانی  و خدماتی در سطح شهرستانها بوده است که بخشی از این پروژه ها زیر مجموع برنامه های شعار سال و بخش دیگر مربوط به طرح های به تصویب رسیده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی تصریح کرد : بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتباری است که برای طرح های شهرستان ری به تصویب رسیده که امروز بخشی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی و صنعتی سال جاری با رویکرد جهش تولید برنامه ریزی شده است، افزود: ایجاد اشتغال پایدار و تحرک اقتصادی در بخش های مختلف تولید مهمترین اولویت ما بوده است .

وی خاطرنشان کرد: طرح های شهرستان ری عمدتا در حوزه کشاورزی، دامپروری، آموزشی، خدمات شهری و ساختمان های اداری است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: مهم ترین اولویت های ما پروژه های مربوط به جهش تولید است که در استان تهران حدود 39 پروژه را به عنوان پروژه های اولویت دار جهش تولید شناسایی کردیم و نزدیک به 36 پروژه هم مربوط به پروژه های تصویب شده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران بوده است که ما بین این طرح ها، 15 پروژه مشترک داریم.

شفیعی در پاین گفت: تمام خدمات ارائه شده از سوی دولت برای ایجاد اشتغال پایدار و رضایتمندی شهروندان برنامه ریزی و اجرا می شود.

https://thmporg.ir/vdce.o8xbjh8wo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما