انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
صدور مجوز به۳۸ موسسه آموزشی کارکنان دولت در استان تهران
محمدرضا همایی ابیانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین جلسه کمیته اعتبار سنجی برای صدور مجوز به موسسات آموزشی کارکنان دولت، اظهار کرد: در نیمه اول سال 98، مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری با هدف واگذاری فعالیت های دولتی به بخش خصوصی و کمک به اشتغال زایی پایدار، اقدام به تشکیل 3 کمیته اعتبارسنجی کرد.

وی افزود: یکی از وظایف 3 کمیته اعتبار سنجی، تایید صلاحیت موسسات آموزشی کارکنان دولت است. 

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری با بیان اینکه مدت اعتبار گواهینامه فعالیت موسسات 3 ساله است، گفت: از ابتدای سال جاری، کمیته اعتبار سنجی، 12 جلسه برگزار کرده و به 12 موسسه آموزشی در حیطه امور اداری، حقوقی، فرهنگی، پیش دبستانی و آموزش ابتدایی، فناوری اطلاعات و زبان های خارجی مجوز صدور ارائه کرده است.

به گفته همایی، هر موسسه ای می تواند برای دریافت گواهینامه فعالیت به مرکز مراجعه کند، اما اخذ آن، مشروط به انطباق شرایط  موسسه براساس قوانین است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان تهران با بیان اینکه 38 مجوز فعالیت برای موسسات آموزشی تا دی ماه سال جاری صادر شده است، افزود: مجوز 20 موسسه آموزشی تمدید شده و 6 موسسه دیگر هم مجوز ارتقا دریافت کرده اند.

گفتنی است؛ 20 موسسه تمدید مجوز در حیطه های امور اداری، اداری و مالی، ارتباطات و مخابرات، برق و تاسیسات، کار و اشتغال، مدیریت و مشاوره واحدهای آموزشی، علوم انسانی و معارف اسلامی، زبانهای خارجی، عمران، راه و ساختمان و معماری، مدیریت صنعتی، پرستایی و مامایی، علوم رفتاری و روانشناسی، خدمات پزشکی، امور اداری، مالی امور گمرکی  فعالیت می کنند.

همچنین 6 موسسه که مجوز ارتقا دریافت کردند در امور (حقوقی، کار و اشتغال)، (پیش دبستانی و آموزش ابتدایی، علوم پایه، مدیریت و مشاوره واحدهای آموزشی)، (اداری، مالی، اقتصاد و بازرگانی)، (فرهنگی، امور تربیتی، امور تخصصی آموزشی پژوهشی)، (امور آب و نیرو، عمران، راه و ساختمان و معماری، برق  تاسیسات) فعالیت می کنند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcj.ve8fuqehmsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما