انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نتایج طرح آماری منتشر شد|وجود۴ هزار گاوداری صنعتی فعال در استان تهران
مسعود افشین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره نتایج طرح آمارگیری از گاوداری‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: این طرح به صورت تمام شماری و با مراجعه به بيش از 4854 واحد موجود در فهرست اولیه در استان تهران از 15 مهرماه لغايت 15 آبان‌ماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه در اجرای اين طرح حدود 65 نفر كارشناس مسئول، مأمور آمارگيری و بازبين شرکت داشتند، افزود: هدف از انجام اين طرح، بهنگام سازی چارچوب گاوداری‌های صنعتی استان و تهیه اقلام مورد نیاز حساب های اقتصادی جهت گردآوری آمار و اطلاعات مهم برای برنامه‌ريزی در اين بخش است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: بر اساس نتایج اولیه حاصل از این سرشماری، 3846 گاوداری صنعتی در استان تهران فعال هستند، 68 درصد گاوداری های صنعتی استان در مناطق جنوبی استان و شهرستانهای ورامین، پیشوا و ری قرار دارند. در شهرستان ورامین به تنهایی 1195 واحد گاوداری صنعتی شناسایی شده است.  

به گفته وی، در اين طرح اطلاعاتی از قبيل ظرفيت، وضع و نوع فعاليت، تعداد گاو و گوساله در روز آمارگیری، مقدار و ارزش تولیدات و همچنين تعداد شاغلان گاوداری جمع‌آوری شده و نتایج تفصیلی در یکی دو ماه آینده استخراج و منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش، حدود 15 درصد از حجم کل کار این آمارگیری در کشور مربوط به استان تهران بود که بیشترین حجم این آمارگیری در کشور است. بعد از استان تهران استان های اصفهان و خراسان رضوی هر یک با حدود 3000 گاوداری در رتبه های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcc.pqia2bq4ela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما