انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
عدالتی: تهران کندترین استان کشور از نظر پرداخت تسهیلات روستایی است
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شهرام عدالتی در جلسه اشتغال استان تهران با بیان اینکه انتظار از بانک های عامل بسیار بیشتر از این است افزود: آینده اقتصاد این استان تابع سیاست های بانکی است تا با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: اگر اشتغال روستاییان را جدی نگرفته و در اولویت قرار ندهیم عواقب آن را در آینده خواهیم دید ضمن این که طی چندین سال اخیر با کاهش جمعیت روستاهای استان تهران مواجه هستیم.

وی با بیان این که استان تهران از نظر تعداد اشتغال بالاترین رتبه کشوری را دارد گفت: از سال ۹۶ تاکنون به ازای هر طرح در این استان برای هفت نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

همچنین به ازای هر طرح در کشور برای ۲ نفر ایجاد اشتغال شده است که این امر نشانگر افزایش ایجاد اشتغال در این استان است.

وی با اشاره به اینکه متوسط سرانه تسهیلات پرداختی به هر طرح ۸۰ میلیون تومان در کشور است گفت: این رقم در استان تهران بخاطر بالا بودن هزینه ها ۳۳۵ میلیون تومان است که نشان می دهد که این استان رتبه اول سرانه را دارد. همچنین تسهیلات مصوب پرداختی به ازای هر شغل در کشور ۳۷ میلیون تومان و در استان تهران ۵۵ میلیون تومان است.

https://thmporg.ir/vdcg.y9xrak9uupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما