انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پیام نعمت الله ترکی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ضمن صدور پیامی به مناسبت فرار رسیدن ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این روز را گرامی داشت.
متن پیام به این شرح است: 
بسمه تعالی

 13   آبان روز مبارزه با زياده خواهي ها و ناعدالتي‌ها ، تجلی ارزش ها ، صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستم دیدگان در سراسر جهان و نماد همدلي و همبستگي ملت ايران در مقابله با استكبار است.
سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش آموزان این مرز و بوم حماسه هایی از جنس فداکاری، ایثار و عشق آفریدند، حماسه هایی که عظمت خویش را از قلبهای سبز و مالامال از عطوفت نونهالان عاشق به عاریه گرفت و سربلندی خود را از استقامت و پایمردی بزرگ مردانی کوچک به ارث برد.

سیزده آبان بستر وقایع مهمی از جمله تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه (۱۳ آبان ۱۳۴۳)، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان (۱۳ آبان ۱۳۵۷) و تسخیر لانه جاسوسی (۱۳ آبان ۱۳۵۸) می باشد که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند این کشور شده اند.
اکنون و در شرایط حساس کنونی نیز ملت بزرگ ایران بویژه جوانان، دانشجویان، دانش آموزان و خیل عظیم مردم در سراسر کشور و استان پر افتخار مرکزی با حضور چشم گیر و دشمن شکن خود بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی نموده و مسیر روشن استکبارستیزی را ادامه خواهند داد. 
بي ترديد مردم غيرتمند و انقلابي استان بار ديگر با حضور پرشور خود در صحنه، ضمن محكوميت زورگويي ها و جنايت هاي مستكبران در سراسر دنيا، حماسه اي بي نظير را در تاريخ اين مرز و بوم خلق خواهند كرد.

                                                                                                                                                             نعمت الله ترکی
                                                                                                                                     رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

https://thmporg.ir/vdch.mnit23nqiftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما