انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شورای برنامه ریزی| معاون استاندار:دستگاه هاباید سندآمایش را بپذیرند
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران محمد تقی زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: بعضی از شهرها آمادگی دارند که طرح تفصیلی را خودشان تهیه کنند چرا که تأمین اعتبارات استانی زمان‌بر می‌شود، و بهتر است مصوبه داشته باشیم تا شهرداری هایی که توان مالی دارند نسبت به تهیه طرح تفصیلی و جامع با نظارت اداره راه و شهرسازی اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: طبق قانون ساخت طبقات اضافه که اصول سه گانه شامل اصول فنی، شهرسازی و بهداشتی را نداشته باشد مشمول قلع و قمع می شود و نیاز به بخشنامه ندارد و تبصره ۱۱ گانه ماده ۱۰۰ باید اجرا شود و نیاز به بخشنامه ندارد.

تقی زاده گفت: رعایت قوانین حداقل انتظار در نظام برنامه ریزی است مهم ترین قانون در شهرها، قانون محدوده شهرها و قانون تقسمیمات کشوری است که باید در پیگیری طرح ها لحاظ شود.

وی در ادامه بیان داشت: در حوزه وظایف قانونی سند آمایش، سند بالادستی است که نیاز استان را مرتفع می کنند و باید دستگاه ها سند آمایش را به عنوان سند بالا دستی بپذیرند.

https://thmporg.ir/vdci.uarct1ayvbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما