انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بخش کشاورزی استان تهران ظرفیت های قابل توجهی در اشتغال زایی دارد
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران انوشیروان محسنی‌بندپی با اشاره به افتتاح پروژه های زیربنایی و توسعه ای در کشور و استان تهران اظهار داشت: واقعیت این است که در بدترین برهه زمانی قرار داریم که دشواری ها ومشکلات زیادی بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل شده اما با تدبیر و درایت همه دست اندرکاران نظام در حوزه اقتصاد مقاومتی به موفقیت های زیادی رسیده ایم.

وی تاکید کرد: در زمینه مهار تورم، کاهش نرخ بیکاری، بهبود فضای کسب و کار و ثبات ارزی علی‌رغم همه سختی ها به شرایط پایداری رسیدیم و روند فعلی روند رو به ثبات و پایداری است که به واسطه بخشنامه ها در زمینه تسهیل فضای کسب و کار، رونق تولید و رفع موانع سرمایه گذاری به دست آمده است.

استاندار تهران ادامه داد: در استان تهران در حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات مزیت های نسبی داریم و دو شهرستان فروزکوه و دماوند در بخش کشاورزی ظرفیت‌های خوبی دارند همچنانکه بر اساس سند توسعه استان در فیروزکوه ۳۷ درصد اشتغال و در دماوند ۲۱ درصد اشتغال در بخش کشاورزی است و نیازمند توجه ویژه است.

محسنی بندپی تاکید کرد: پیگیری مشکلات سیب زمینی کاران فیروزکوه و سیب کاران دماوند و ایجاد شرایط برای فروش آنها اقدام ارزشمندی است همچنین در بخش صنعت پویایی خاصی را شاهد هستیم و در بعد کلان صنعتی نیاز داریم که به زیرساخت‌ها از جمله آب و برق توجه ویژه ای شود.

https://thmporg.ir/vdcb.9b5urhb0fiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما