انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پیگیری اجرای سالم سازی فضای اداری در سازمان های دولتی
«سید علی اکبر قاضی» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره جلسه ستاد صیانت از حجاب، عفاف و اخلاق در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: تشکیل این ستاد در راستای سالم سازی فضای اداری سازمان های دولتی، تشویق و ترغیب اصول اخلاقی، برگشت به اصل معنویات، ترویج فرهنگ نمازخوانی، معرفت افزایی و ترویج فرهنگ اصیل و متعالی ایرانی_اسلامی از سوی نهاد ریاست جمهوری به همه سازمان های دولتی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه  این ابلاغیه دستور جدیدی نیست و از گذشته بوده است، افزود: اعضای این ستاد متشکل از رئیس سازمان، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی،حراست، بسیج، امور اداری و یک کارمند خانم است و جلسات آن هر دوشنبه برگزار می شود.

عضو ستاد صیانت از حجاب و عفاف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: خوشبختانه کارکنان سازمان مدیریت از جمله افراد منضبط، قانونمند و مدافع ارزش های اسلامی هستند که مایه افتخار است. هیچ گاه به یاد ندارم صفوف نماز جماعت در این سازمان خالی مانده باشد.

قاضی با بیان اینکه موضوعات دینی و فرهنگی اصلا دستوری نیست، افزود: راه رعایت عفاف و حجاب و نهادینه کردن آن از طریق عمق بخشیدن به باورها و گذر از آگاهی سطحی به آگاهی عمیق از طریق گفتگو، جلسات هم اندیشی، زبان هنر، رسانه و اطلاع یافتن از ابزار و شیوه های نو و مؤثر است.

وی در پایان با دعوت از تمامی همکاران برای عضویت افتخاری در این ستاد، ابراز امیدواری کرد تا مساعدت و همفکری همکاران همچون سال های گذشته بر غنای برنامه های فرهنگی و دینی سازمان مدیریت بیافزاید.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcb.0b5urhb00iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما