انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
خبر خوش مدیرکل بنیاد شهید|مجتمع فرهنگی ورزشی تا پایان سال افتتاح میشود
« نادر نصیری » در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، درباره آخرین وضعیت ساخت آسایشگاه جدید بقیه الله ویژه جانبازان اظهار کرد: این پروژه تا امروز 86 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود با مساعدت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تا پایان سال نهایی و آماده بهره برداری شود.

وی افزود: این پروژه، بزرگترین مجتمع فرهنگی_ورزشی بنیاد در کل کشور در بهترین نقطه تهران (زعفرانیه)در 32 هزار مترمربع زمین و 28 هزار متر مربع زیربنای مفید ساخته شده است.

نصیری با بیان اینکه علی رغم همه محدودیت های اعتباری استان، با توجه ویژه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور تاکنون 70 میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است، گفت: مطالعات این طرح از اواخر سال 91 و کار اجرایی آن از سال 92 از سوی مدیر سابق بنیاد شهید استان آغاز شد. 

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی طراحی و ساخت این پروژه ارائه خدمت به جانبازان و ایثارگران است، افزود: ساختمان شماره یک این مجتمع در چهار طبقه به مساحت 5075 متر مربع شامل کلینیک‌های تخصصی از جمله مشاوره، ارتز و پروتز، فیزیوتراپی، هیدروتراپی است و نمازخانه، استخر پارکینگ، تاسیسات، رستوران و آشپزخانه در ساختمان شماره دو با مساحتی نزدیک به 14 هزار و 320 متر قرار دارد.

به گفته نصیری، ساخت سالن‌های ورزشی چند منظوره، تیراندازی و بدنسازی در بلوک 4 این پروژه، طرحی بسیار مناسب برای جانبازان است، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌هاهی ورزشی و فرهنگی جانبازان با توجه به محدودیت‌های جسمانی این عزیزان، کار بسیار مهمی است که بخش بزرگی از این فضای ورزشی در زمینی به مساحت پنج هزار و 645 متر مربع، در ساختمان شماره 4 تعبیه شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان تهران بیان کرد: تکمیل پروژه و خرید تجهیزات باقی مانده بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، البته بخشی از تجهیزات خارجی را پیش از گرانی های اخیر کشور خریداری کرده ایم.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.vd0iw6dvxgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما