انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ترکی: دست معلمان را باید بوسید| امروز، فصل بهار دانش است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، صبح امروز اول مهر سال 98، نعمت اله ترکی با حضور در در مدرسه آزادگان در خیابان فلسطین تهران زنگ مهر و آغاز سازتحصیلی 98-99 را به صدا درآورد.

وی در مراسم آیین بازگشایی سال تحصیلی با تبریک این روز و همچنین بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جا دارد امروز از شهدای 8 سال جنگ تحمیلی یاد کنیم. افراد شجاعی که از همان سنگری که اکنون شما ایستاده اید به سمت سنگرهای دفاع مقدس رفتند. اگر امروز اقتدار و عزتی نصیب نظام، کشور و ملت ما شده و سرمان بلند است، بخاطر این است که آن ها سر بر خاک گذاشتند.

ترکی گفت: امروز اگر چه روز اول پاییز است اما به نوعی بهار علم و دانش برای دانش آموزان و معلمان است. اگر امروز کشور ما را به برتری علمی و قدرت میشناسند بخاطر تلاش و خدمت صادقانه معلمان بزرگوار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: امروز در کشور مصادف با بهار تحصیلی 14 میلیون نفر دانش آموز و زمان خدمت یک میلیون معلم دلسوز است. همان هایی که تلاششان باعث شده بزرگترین افتخار علمی را در دنیا کسب کنیم.

وی در پایان با تشکر از پرسنل، معلمین و مدیر مدرسه آزادگان، گفت: باید دست همه معلمین و مدرسین را بوسید و به آن ها افتخار کرد که با ایثار و دانش خالصانه خود، جامعه ای مقتدر، عالم و آگاه تربیت می کنند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.yd0iw6dvtgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما