انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سند ملی آمایش و ۳۱ استان کشور تا پایان سال نهایی می شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، امیر امینی در جلسه کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش سرزمین با موضوع بررسی نتایج و دستاوردهای مطالعات برنامه آمایش استان تهران، اظهار کرد: سند آمایش 31 استان کشور تدوین و طراحی شده، همچنین بررسی سند 8 استان دیگر از جمله تهران باقی مانده است که تا پایان مهر ماه سال جاری در کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش بررسی می کنیم. 

وی با بیان اینکه ما مکلف هستیم تا پایان سال جاری، سند آمایش استان ها را ارئه و سند توسعه ملی را نهایی کنیم، افزود: 
کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش احتیاج بیشتری به برگزاری جلسات تخصصی دارد، بنابراین از امروز تا پایان سال، جلسات مهم و فشرده ای خواهیم گذاشت و از نمایندگان دستگاه های اجرایی و اعضا می خواهیم وقت خود را برای حضور در این جلسات تنظیم کنند.

 رئیس امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور از بررسی سند آمایش مُکران و سند ملی آمایش در هفته آینده خبر داد و گفت: مدل تدوین و تهیه سند ملی آمایش با رویکرد مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی تابعه براساس تکلیف ماده 32 قانون احکام دائمی بر سازمان برنامه انجام می شود. براساسا این ماده و نظام راهبری توسعه سرزمینی، نظام نامه ای برای راهبری تدوین کردیم که دستور کار جلسه آینده است. 

امینی همچنین از بررسی و تصویب سند آمایش استان ها تا آذر ماه سال جاری با همکاری و راهبری اعضای کمیسیون  تخصصی شورای عالی آمایش سرزمین خبر داد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcd.n0x2yt0k9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما